دومین روز نمایشگاه الکامپ امسال، شلوغ‌تر و پرانرژی‌تر از روز اول آغاز شد. روز جمعه گروه دیجی‌کالا در بخش الکام استارز نمایشگاه الکامپ میزبان مدیران بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های مارکتینگ، دیجی‌پی و فیدیبو بود. در پادکست دوم رادیوپل از نمایشگاه الکامپ 98 امیر پاشا، مدیر مارکتینگ دیجی‌کالا، درباره گسترده شدن فروشنده‌ها در پلتفرم مارکت‌پِلیس می‌گوید که به روستاهای ایران رسیده و اکنون دیجی‌کالا با 30 هزار فروشنده همکاری می‌کند. همچنین درباره تبلیغات آفلاین و علت گسترده شدن آن در ماه‌های اخیر صحبت می‌کند. امیر پاشا در این پادکست می‌گوید ما با دیجی‌کالا با خرید آنلاین آشنا شدیم و در نهایت از چالش‌هایی که مدیریت تیم مارکتینگ دیجی‌کالا دارد، صحبت می‌کند

Categories: elecomp

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *